Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си сменим сами предни накладки и дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да си сменим сами предни накладки и дискове

    Трябват ви поне 2 свободни часа, малко ВеДе40, столче ако не сте на канал, и може да се каже че не е сложно.....
    Нужни са ви накладки и дискове.......

    Махате скобата.....

    След като сте свалили гумата и предварително напръскали това малко болче, го отвивате нежно с 12 гаечен, щото ако го заоблите става кофти.....Добре ще е да се напръска и леглото на диска предварително, излиза много по лесно - при мен нямаше никакво усилие......

    Сваля се стария диск и се слага новия....




    Отвиват се с 19 двата болта отзад, който държат сп. апарат....добре е още в началото да се напръскат с Ведето, става по лесно......

    Подпирате го или го слагате на нещо, ако имате под ръка.....

    Махате старите накладки една по една, - ако имат връзка с датчика за износване го откачате.....

    Подкривявате трите пластини така че да влязат лесно, но пък и да не е прекалено хлабаво.....

    Слагате първо вътрешната накладка, и после външната.....

    Добре е преди да слагате челюстите наново да сте отворили максимално сп апарат, влиза много по лесно....


    След края на процедурата си снимате старите дискове, и ако стават за нещо, отивате във форум ПРОДАВА, и ги пускате на добра цена.....
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28037
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 10:42.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    браво колега,ако напишеш цената на дисковете и модела на накладките и впечатления си по късно от тях имаш от мен
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Много добри снимки и пояснения...задните сменял ли си? Предполагам е същата процедура?
      156 2.0TS '99

      Comment


      • #4
        Не съм още, щото са си ОК.....
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        браво колега,ако напишеш цената на дисковете и модела на накладките и впечатления си по късно от тях имаш от мен
        Дисковете са същите като тия дето ги продават в ПРОДАВА, накладките са ОМР някакви си, модел точно не мога да ти кажа, в описанието само видях че стават за 156 2.0 и ги взех.....а и хвърлих кутията....
        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:17.
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Гледам си си пръснал спирачните апарати с червенко...И аз имам такава идея..кажи ми моля те какъв спрей ми е нужен за да ги направя да издържат на високата температура..
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Космос......предполагам има и по добри решения обаче.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Гледам си си пръснал спирачните апарати с червенко...И аз имам такава идея..кажи ми моля те какъв спрей ми е нужен за да ги направя да издържат на високата температура..
              Високотемпературен - при бояджиите се продават - в различни цветове (7-9 лв).

              П.С. По темата. Преди да се сложат новите дискове се почистват главините (там, където ляга диска). На АТЕ-то ми в листовката, даже, имаха наглостта да ми напишат и че направо се сменяват с нови. Аз естествено ...не ги чистих даже и сега пак трябва да свалям заден десен .
              Last edited by TRENDi; d.m.y г., 21:26.
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • #8
                Браво много добре,ако успея да намеря фото в събота ще Ви пусна тема със снимки смяна на бендикс.
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ghosta Покажи съобщение
                  Много добри снимки и пояснения...задните сменял ли си? Предполагам е същата процедура?
                  Със задните процедурата принципно не се различава коренно от тази с предните, Но ще ви трябва повече време първо при ваденето ако са много вкопани ще се наложи с флекс да направите канал на стария диск за да може да излезе от апарата, този канал представлява изпиляване на "мустаците" на външния диаметър на диска около 12-15 см. Буталата на задните апарати се прибират много трудно въртят се и се натискат навътре и това става адски бавно по около 30 мин. на диск. Иначе всичко друго си е същото.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    А буталото с какво го прибирате, за да може да влезе всичко в новия диск.
                    FIAT Bravo 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      има още нещо което трябва да се добави към процедурата
                      след свалянето на стария диск,челото на главината където ляга новия трябва да е безупречно почистено до блясък,едва тогава се слага новия диск за да няма ядове след време....
                      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
                        А буталото с какво го прибирате, за да може да влезе всичко в новия диск.
                        аз го прибирах на ръка с палеца го притискам а с клещи раздвижни го завъртам надясно но не си чъвствах палците след това. Предполагам че ако разкачиш маркучетата ще стане по лесно но после ще е нужно обезвуздушаване а на мен нямаше кой да ми помага за обезвъздушаването и затова не съм ги разкачал.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                          има още нещо което трябва да се добави към процедурата
                          след свалянето на стария диск,челото на главината където ляга новия трябва да е безупречно почистено до блясък,едва тогава се слага новия диск за да няма ядове след време....

                          Какви ядове може да има, ако не са зачистени?
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Абе като гледам така що ми се струва, че апаратите на вентилирания диск и обикновения като моя са еднакви?

                            На моята като не е вентилиран дали няма да влезне и вентилиран в тези апарати?буталцето при мен се прибира много на вътре и мисля, че има място да влезе внтилиран диск.

                            Но дали е така или на мен смао така ми се струва?

                            Някой знае ли каква е дебелината на вентилирания диск?

                            И ФЕРАРИСТ да каже има ли разлика с новите дискове. По-добре ли спира колата?
                            Last edited by oem; d.m.y г., 14:32.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              размери 284х22х5
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X